Joyce was haar kamer aan het opruimen en deed een hele leuke vondst!!! Een paar jaar geleden hadden we allebei Fragrance Diffusers gekocht. Ik had een licht roze en een wat donkerdere roze en Joyce deze gebroken witte kleur.

img_1886


De roze roken naar rozen . Deze ruikt meer naar Jasmijn. Het is een zachte frisse heel licht zoete geur.Joyce was zo lief om deze aan mij te geven!Ze weet dat ik gek ben op diffusers van Riverdale!

De roze van mij geuren al lang niet meer , maar het staat zo leuk bij mijn andere Riverdale accessoires dat ik ze toch maar laat staan.


Dit wordt ook weer een blijvertje, hij is zo mooi!!

Even wachten tot de huidige diffuser leeg is, dan mag deze op tafel! Ik vind dat zo fijn een diffuser op tafel, als je er langs loopt verspreidt de geur zich door de kamer! Heerlijk!

Ze waren €9,95 en misschien zijn ze bij een Riverdale outlet nog te koop. Als je er 1 te pakken kunt krijgen…koop hem!Wij hebben ze bij Hoekman Woonaccesoires inYerseke gekocht. Daar hadden ze ze jammer genoeg niet meer. Wel de diffusers van de nieuwe lijn.

Wat een genot een heerlijk ruikend huis!

