Iedere dag komt het weer terug. Het dilemma: wat gaan we eten.Aangezien ik 2 kinderen heb die nog thuis wonen en ze allebei heel erg allergisch zijn voor heel veel voedingsmiddelen, is het iedere dag weer een heel gedoe om iets op tafel te zetten waar ze tegen kunnen. Ze zijn ook nog eens allebei voor andere dingen allergisch, dus af en toe zit ik met mijn handen in mijn haar. Wat gaan we vandaag weer eens op tafel zetten.Het is weer een gok.. maar toch gaan we sushi eten.

img_2082

We zijn echt helemaal fan van sushi. Alleen af en toe gaat het fout, dan volgt er weer een reactie. Maar duimen dat dat vandaag niet gebeurt.

img_2080
Vis is hier erg geliefd. We hebben hier in Goes een Japanner die thuis bezorgt! Geweldig! Zijn sushi is heel erg lekker en altijd super vers. Sushi is best wel duur, maar dan de rest van de week maar iets minder uitgeven aan eten. Het gebeurt, net als vandaag, dat we elkaar aankijken en tegelijk roepen:SUSHI !!!

Het was zo als gewoonlijk weer heel erg lekker!! Dit is dus eten waar je me voor wakker mag maken!

