Het is juni, dus is de nieuwe vangst van de  haring is er weer. Vis wordt bij ons erg vaak gegeten, ook Hollandse nieuwe.Vorige week had ik ze bij de supermarkt gekocht. Ze waren wel lekker, maar ik koop ze toch liever bij mijn eigen vertrouwde visboer!


Vanmorgen vroeg ik aan Joyce wat wil je eten vandaag? Nou ze had erg veel zin in Hollandse nieuwe. Ik naar de visboer. Die staat een paar dagen per week bij mijn favoriete supermarkt op het parkeerterrein. Dat is heel handig! Eerst om boodschappen en dan om heerlijke vis bij vishandel Sjaak Tramper. Ik koop al jaren mijn vis bij hem , omdat ik weet dat daar de kwaliteit en de versheid altijd goed is!


Ohhhhhhhh… Dat ziet er echt lekker uit!Ik kan niet wachten om te beginnen met eten!


Nou dit is hem dan.. Klaar om in te bijten!!! Hij smaakt heerlijk!!! Zacht van smaak, smelt als boter op je tong!Echte nieuwe haring! Wat een genot! Zal de komende tijd nog vaak bij de visboer te vinden zijn!

Wil je ook zulke heerlijke haring eten??? Hij is te koop bij vishandel Sjaak Tramper. Op dinsdag, donderdag , vrijdag en zaterdag staan hij bij de Agrimarkt in Goes.

