Af en toe bestel ik een Monsterdoos.Het is altijd weer leuk om hem uit te pakken ! Deze keer kreeg ik een aanbieding van hun, de doos was nu €10,95 invlusief verzendkosten. Echt een koopje, want er zitten heel veel dingen in. De echte waarde is vele malen hoger dan dat je er voor betaalt.


Het is een hele zware doos! Ook aan de kinderen is gedacht. Er zit een knutselpakketje in en allemaal lekkere drankjes en koekjes voor de wat jongere kinderen. De rest is voor de volwassenen. Er zitten ook altijd dingen in die ik nog niet in de supermarkt gezien heb.


Ik vind het altijd erg leuk om nieuwe etenswaren uit te proberen! Het fijne van deze doos is dat het geen abonnement is. Om de paar maanden koop ik een nieuwe.Wil je het ook een keer proberen? Kijk dan op http://www.monsterdoos.nl Daar staat ook een lijst met de inhoud van de doos. Deze doos was uitverkocht, ze zijn nu bezig met een nieuwe. Ben benieuwd wat er volgende keer in zit! Ik weet al zeker dat ik die ook ga bestellen!!

