Op Facebook was een paar weken terug eeen winactie bij Pour Vous van Biemen. Er waren 2 REM luxe tas sprays die je kon winnen. Aangezien ik gek op geurtjes ben heb ik meegedaan. REM kende ik nog niet , dus was het zeker de moeite waard om mee te doen.Ik gebruik al jaren Burberry London en ben daar moeilijk van af te brengen. Een hele uitdaging voor de andere merken dus! Tot mijn grote vreugde was ik 1 van de 2 gelukkigen! Gisteren ben ik naar de parfumerie geweest om de gewonnen tas spray op te halen. Ik werd heel vriendelijk ontvangen, ze wisten gelijk wie ik was en wat ik kwam doen.Leuk hoor!

 

De tas spray was heel leuk verpakt. Er zaten nog 2 mini’s bij van REM.Leuk! Ga deze geuren zeker proberen. Ik vind het altijd erg leuk als je iets krijgt wat mooi verpakt is. Zo zie je gelijk dat er veel aandacht aan besteed is. Dit zag er heel feestelijk uit.


De tas spray zit in een stevige verpakking en ziet er luxe uit. Ik kreeg de geur Patchouli in een verpakking van 20 ml.

De tas spray zit in een stevig flesje. Het is veel groter dan ik verwachtte. Het is altijd fijn om een lekker geurtje binnen handbereik te hebben als je weggaat. Ik vind het heerlijk als iemand lekker ruikt, dus probeer zelf ook altijd een geurtje te gebruiken wat goed bij mij past. Niet alle geuren die ik heerlijk vind ruiken ook lekker als ik het opdoe.

Vanmorgen na het douchen heb ik de Patchouli opgespoten. Het was gelijk duidelijk dat 1 pufje genoeg is. Het is een vrij sterke geur.de Patchouli is gecombineerd met vanille ,tonkabonen ,vetiver en verschillende soorten hout.Ik vind het erg lekker ruiken.


Het is nu eind van de middag en de geur is nog bijna net zo sterk als vanmorgen ! Dat is wel fijn, dan hoef je later op de dag niet nog eens te sprayen. Zo gaat je flesje ook niet zo snel leeg.Er zijn ook verpakkingen van 50 ml en 100ml.

Deze geur was favoriet toen ik op de middelbare school zat( lang geleden). Toen was het een heel klein flesje met olie. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de geur die ik nu heb veel lekkerder vind ruiken. Meer genuanceerd als vroeger. En ja , deze geur past wel bij mij! Sorry Burberry London, je hebt er een concurrent bij gekregen!

