Mijn dochter Joyce zag bij bloggers voorbij komen dat je je op kon geven voor #echtepostiscool. Ze vroeg of ik ook zin had om mee te doen. Eerst maar eens gekeken wat het allemaal inhield. T komt er op neer dat je een lootje krijgt toegewezen waar je een pakje voor maakt. Dat mag ongeveer €7,50 kosten. De verzendkosten komen daar nog bij.Kan het in een envelop dan ben je goedkoper uit dan als het pakketpost wordt.1 van de andere deelnemers maakt dan een pakketje voor jou. Als ze Instagram, Twitter ,Facebook of een blog hebben kun je je iets beter verdiepen in de hobby’s en voorkeuren van die persoon. Er deed deze keer 1 man mee. Dat mogen er van mij wel meer worden! 

Alles mooi inpakken maakt het pakket wel zo leuk!


Dit is wat ik heb opgestuurd naar mijn lootje. Ik hoop dat ze het leuk vond! Ze heeft 4 kinderen, dus heb ik ook aan de kinderen gedacht. Iets om zichzelf te verwennen zat er ook bij. En natuurlijk iets voor haar hobby, haken.


Dit is het pakketje wat ik gekregen heb. Ben er super blij mee!! De gever heeft goed gekeken wat ik doe en leuk  vindt! Scrapbooking is een hobby van mij. Dus dit kan ik allemaal goed gebruiken!! Ook nog iets om mezelf te verwennen! Echt heel leuk allemaal. Aukje bedankt!!!

Ook is het gesponsord door verschillende bedrijven. Iedereen kreeg nog een pakje, afkomstig van 1 van die deelnemende bedrijven. Ik had het geluk dat ik een pakketje kreeg van Therme. 


Ben gek op de spullen van Therme ! Gebruik het  wel vaker. Ruikt zalig en je vel voelt heerlijk zacht aan na het douchen of badderen!Pure verwennerij! 

Als er weer een #echtepostiscool editie komt zal ik me zeer zeker opgeven! T was ontzettend leuk om mee te doen!

Voor degenen die dit georganiseerd en/of er aan meegewerkt hebben: bedankt dat jullie er met zijn allen 1 groot feest van hebben gemaakt!!

